مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

خصوصیات خانم هایی که لباس‌ های گشاد می پوشند

آیا شما جزء آن دسته از بانوانی هستید که به پوشیدن لباس های گشاد علاقه دارید؟ یا دوست دارید لباسی که به تن می کنید همیشه فیت تنتان باشد؟در هر صورت جالب است بدانید کسانی  که لباس های گشاد به تن می کنند چه خصوصیاتی دارند!


  

بانوانی که به لباس های گشاد علاقه دارند ,  بیشتر از لباس هایی مثل مانتوهای گشاد ، پانچ های رها و شال‌های بلند و رنگی استفاده می کنند.محققان  آلمانی مطالعاتی را روی 1200 زن مختلف طی 6 سال انجام داده اند و به نتایج جالبی درباره روحیات آنها و مرتبط بودن به نوع پوششان رسیده اند.

جالب است بدانید که , بانوانی که از لباس های گشاد استفاده می کنند و به آنها عادت دارند اهل حسادت و کینه توزی نیستند و رابطه معاشرت قوی ای بین افراد دارند و به قول امروزی ها روابط اجتماعی بالایی دارند که دیگران از مصاحبت با آن ها لذت می برند.

از خصوصیات دیگر آن ها صداقت و فداکاریشان است.این دسته از خانم ها وقتی دچار مشکلی می شوند به دلیل این حس قوی که می دانند مشکلات جزئی از زندگی است و هر چقدر که آن را سخت تر بگیرند مشکل تر خواهد شد با اتکا به قدرت آزادی که در افکارشان است بر مشکلات چیره می شوند.

جالب است بدانید که تحقیقات محققان نشان داده است که حدود 98 درصد این خانم ها از انجمن های صلح و دوستی و کمک به نیازمندان حمایت کرده و عاشق محیط زیست هستند.


یک بافتنی بسیاز خوش رنگ و گشاد

لباس شب مجلسی بسیار زیبا در دورنگ

لباس شب عربی مشکی رنگ و گشاد

لباس دخترانه چهارخونه گشاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد