مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

استفاده و کوچک کردن فضای داخل اتاق خواب

در داخل خانه وسایل دکوری زیادی وجود داره که باید برای چیدن آنها دقت و وقت کافی را صرف کنید مخصوصا اگر صحبت از دکوراسون اتاق خواب ما باشه . در داخل اتاق خواب علاوه بر وجود وسایل دکوری مثل تخت خواب , سروی خواب , آباژور , پرده و ... باید به یک نکته توجه کنید و آن هم قرار دادن وسایل برای کم کردن حجم اتاق خواب است . برای اینه بتوانید وسایل اضافی رو در داخل اتاق خواب خود طوری بچینید که مشکلی برای کسی پیش نیاد و از طرفی چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب شما بهم نخوره چیکار باید کنید ؟ شما وقتی از نظم دهنده ها برای خونه خودتون و دکوراسیون داخلی استفاده می کنید درواقع به زیباتر شدنش کمک میکنید . در داخل اتاق شما حجم زیادی از فضا به خاطر وسایل شخصی مثل کیف و کفش , پالتو , بارانی ها , لباس های زمستانی و خیلی از لباس های دیگر رو میگیره . برای اینکه بتونید چیدمان مناسبی بین تمامی اشیا و البسه موجود در اتاق خواب خودتون بوجود بیاورید باید بتونید جایی فراهم کنید که این وسایل را بتونید به راحتی پیدا کنید و سردرگم نشید . بیشتر ماها درباره کمبود جا در کمدهایمان شکایت میکنیم درحالیکه میتونیم با یک برنامه ریزیو و سازماندهی درست همه این وسایل را داخل اتاق خواب و کمدها قرار بدیم .

اولین کاری که باید انجام دهید تهیه یک کمد دیواری در اتاق خواب خودتون است . شما این کمد دیواری رو قرار بدید و از اون به عنوان یک انبار تروتمیز برای نگهداری لباس ها و اقلام پوششی دیگر به صورت جادویی استفاده کنید . کمد ، رگال ، قفسه ، جعبه و … برای این اتاق تهیه و آن را به کمد لباس و کفش تبدیل کنید  .

جایی داشته باشید که وسایل افراد رو بتونید به راحتی تفکیک کنید یا از کاور هایی که بتونید روی اون اسامی افراد رو حک کنید استفاده کنید . میتونید برای قراردادن لباس ها از جارختی های چندلایه که جدیدا وارد بازار شده اند استفاده کنید . استفاده از چنین جارختی هایی علاوه بر اینکه کارایی بیشتری دارد میتونه در کم کردن حجم وسایل خانه شما بهتون کمک کنه .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد