مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

زیباترین مدل دنیا دختری ۱۷ ساله!+عکس

لیندی ویکسون” اهل آرکانزاس است و از ۱۰ سالگی وارد دنیای مد شده است. وی در نمایشهای مد پاییز و زمستان ۲۰۱۱ شرکت داشته استو از آژانس مد ماریلین به دنیای مد معرفی شده است. این دختر زیبا متولد ۱۲ آپریل سال ۱۹۹۴ است.

تصاویر جذاب ترین مجری زن شبکه تلویزیونی

ذاب و زیبا ترین مجریان هواشناسی در جهان توسط مجله وی معرفی شدند. امروزه با گسترش فعالیت های خبری و افزایش کانال های خبری در سراسر دنیا مسئولین شبکه ها و خبرگزاری ها برای جذب مخاطب فعالیت های گوناگونی می کنند. یکی از راه های جذب مخاطب استفاده از مجریان زیبا در برنامه های مختلف می باشد.


خوش لباس ترین زنان دنیا در سال 2012

کریستین استوارت به عنوان شیک پوشترین و خوش لباسترین زن دنیا انتخاب شد.
این بازیگر مشهور مجموعه گرگ و میش در نظرسنجی سالانه مجله انگلیسی گلیمور بالاترین رای را کسب کرد و به عنوان خوش لباس ترین زن دنیا انتخاب شد. این بازیگرجوان خیلی زود از یک نوجوان معمولی به ملکه مد تبدیل شد و این پیشرفت سریع باعث شد که مورد تحسین و تمجید این مجله بریتانیایی مشهور در صنعت مد قرار بگیرد.

سال گذشته اما واتسون در این نظرسنجی مقام اول را کسب کرد اما امسال از کریستین استوارت شکست خورد .با اینحال این ستاره محبوب هری پاتر امسال هم رای قابل توجهی بدست آورد در مکان دوم قرار گرفت در حالیکه ویکتوریا بکهام رتبه سوم را کسب کرد. کیت میدلتون ، عروس جدید خاندان سلطنتی انگلستان هم بخاطر ظاهر شیک و کلاسیکش تحسین شد و مکان چهارم این نظر سنجی را بخود اختصاص داد.
ستاره های دیگر صنعت موسیقی و سینمای جهان مانند ولش فلورانس، شریلکول ، کتی پرایس و ریحانا نیز از جمله کسانی بودند که بالاترین آراء این نظر سنجی را بخود اختصاص دادند و در ۱۰ ردیف اول این نظرسنجی قرار گرفتند درحالیکه لیدی گاگا ، تیلور مامسن، کیم کاردیشان ، نیکی رید به عنوان بد لباسترین زنان دنیا انتخاب شدند.

اسامی ۱۰ نفر اول لیست خوش لباس ترین زنان دنیا که در سال ۲۰۱۲ توسط مجله گلیمور تهیه شده است ، به شرح زیر است:

۱- کریستین استوارت

۲- اما واتسون

۳- ویکتوریا بکهام

۴- کیت میدلتون

۵- فلورانس ولش

۶- میشل ویلیامز

۷- بلیک لیولی

۸- شری کول

۹- اولویا پالرمو

۱۰- ریحانا