مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

چگونه لباس بپوشیم تا لاغرتر به نظر برسیم؟

آیا هرگز با کسانی روبرو شده اید که از آنچه که واقعا هستند، لاغرتر به نظر می رسند. نکات ظریفی وجود دارد که شما می توانید با رعایت آنها لاغرتر و ظریفتر به نظر برسید.

اگر بدانید که چگونه باید لباس بپوشید، نیازی نیست که اندامی عالی داشته باشید تا عالی به نظر برسید.

بقیه در ادامه مطلب

گام اول:
لباس های تیره تر بپوشید. رنگهای روشن باعث می شود تا عیب های بدن شخص بیشترنشان داده بشود. پس رنگهای تیره تر انتخاب کنید تا بعضی از عیبهای بدن خود را بپوشید و لاغرتر به نظر برسید.
 
گام دوم:

قسمت بیشتری از گردن خود را نشان بدهید تا لاغرتر به نظر برسید. اگر گردن شما بلندتر به نظر برسد، باعث می شود که لاغرتر و کشیده تر دیده بشوید. پیراهن ها و تی شرتهای با یقه هفت و وی شکل بپوشید تا به لاغرتر دیدن شما کمک کند.
 
گام سوم:

از خطوط افقی خودداری کنید. راه راه ها، نوارها و خطوط افقی شما را چاقتر و عریضتر نشان می دهد. پوشیدن لباس هایی که راه های افقی دارند، باعث می شود تا شما ازآنچه که هستید بزرگتر به نظر برسید. لباس هایی را بپوشید که خطوط و راه های عمودی دارند یا اصلا راه و خطی ندارند.
 
گام چهارم:

موهای خود را از روی صورتتان بیرون نگاه دارید. اگر موهای بلندی دارید، بهتر است که آن را به سمت بالا ببندید تا لاغرتر به نظر برسید. اگر دوست ندارید موهایتان را به سمت بالا ببندید، حلقه کردن و فردادن مو را امتحان کنید.
 
گام پنجم:

از لوازم جانبی در نزدیکی نواحی که می خواهید به آن تاکید شود و توجه بشود، استفاده کنید تا توجه را از قسمتهایی که مناسب نیست دور کنید.
 
دقت کنید:
لباس هایی بپوشید که متناسب و اندازه شما است. اگر لباس هایی بپوشید که خیلی حجیم و بزرگ یا بسیار تنگ و چسبان هستند، بزرگتر و چاقتر به نظر خواهید رسید. 
با اعتماد به نفس لباس بپوشید. اعتماد به نفس برای خوب به نظر رسیدن بسیار مهم است. 
از پوشیدن دامن یا شلوار چین دار و پلیسه دار خودداری کنید. شلوارهایی که جلوی صاف و یکدستی دارند، باعث می شود تا لاغرتر به نظر برسید. از پوشیدن هرنوع لباس و وسیله براق و درخشان در نواحی که می خواهید آن را بپوشانید، خودداری کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
zoha جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

slm.jaleb bod ama behtare nokat bishtari darj she in tori khanande haye bishtari peida mikonin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد