مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

شلوار جین تنگ

آیا می دانستید شلوارهای جین چسب به پای افراد آسیب می رسانند ؟

 
ادامه مطلب ...

تفاوت رنگ روشن و تیره

آیا تا به حال به رنگ لباس هایی که می پوشید توجه کرده اید؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که رنگ لباس های شما ,   از دید دیگران شخصیتتان را چگونه نشان میدهد؟ تفاوت بین رنگ ها و تضاد بین آن ها را می دانید؟ از رنگ های روشن و ملایم چه زمانی باید استفاده کنید؟ آیا از دید دیگران جنگجو به نظر می رسید یا صلح جو هستید.اگر کمی به اطراف خود دقت کنید و اطرافیانتان را بیشتر بنگرید به راحتی می توانید از روی رنگ لباس ها به شخصیت درونی آنها پی ببرید.


 
ادامه مطلب ...

خصوصیات خانم هایی که لباس‌ های گشاد می پوشند

آیا شما جزء آن دسته از بانوانی هستید که به پوشیدن لباس های گشاد علاقه دارید؟ یا دوست دارید لباسی که به تن می کنید همیشه فیت تنتان باشد؟در هر صورت جالب است بدانید کسانی  که لباس های گشاد به تن می کنند چه خصوصیاتی دارند!


 
ادامه مطلب ...

ست نکنید , ترکیب کنید!

یکی از اصولی که خانم ها برای ظاهر خود ملزم به رعایت آن هستند اصول مد است.منظور ما از اصول مد این است که با مدها و طرح های روز پیش بروید؟ خیر , منظور ما اصلا و ابدا چنین چیزی نیست.هدف ما این است که شما وقتی می خواهید در مهمانی ها و مجالس حضور داشته باشید , یا برای خرید به بیرون بروید ست مناسبی از کیف و کفش و لباس را تشکیل دهید. بله , شما باید اصول ست کردن وسایل ظاهرتان را رعایت کنید.زمانی که بحث از اکسسور زنانه به میان می آید ، بهتر است که به جای همرنگ ست کردن البسه ، بیشتر به دنبال هماهنگی آنها با یکدیگر باشیم.وقتی کیف و کفش خود را با هم ست می کنید آنچنان جذابیت ندارد و ممکن است سن شما را با کمی اختلاف بالاتر نشان دهد.قطعا شما خانم ها دوست ندارید مسن تر نشان داده شوید.خلاقیت داشته باشید و آن ها را با هم ترکیب کنید تا به یک انتخاب عالی برسید.نترسید , شخصیت فوق العاده خود را با انتخاب منحصر به فرد خود کامل کنید.پیشنهاد ما به شماست: ست نکنید و ترکیب کنید.



 

ادامه مطلب ...

خصوصیات کسانی که لباس های رنگ سبز می پوشند

امروز می خواهیم در رابطه با رنگ سبز صحبت کنیم , رنگ طراوت و تازگی.بدون اقرار اولین چیزی که به محض دیدن رنگ سبز به ذهنمان می رسد طبیعت و درختان جنگل هاست.اگر کسی غیر از این گفت باید به او شک کرد که آیا تا حالا رنگ سبز را دیده است؟

 

ادامه مطلب ...

انتخاب مانتو برای بانوان بلند قد

یکی از مهمترین البسه بانوان مانتو است که اهمیت بسیار زیادی دارد.به همین دلیل ما بر آن شدیم تا توضیحی اجمالی جهت انتخاب مانتو برای شما بانوی خوش سلیقه ایرانی آماده کنیم , که رهنمودی به شما برای انتخاب مانتوی فصل مورد نیازتان باشد.

مانتو برای خانم‌ های قد بلند

آیا می دانستید وقتی مانتویی تک رنگ مثل عکس زیر به تن می کنید شما را بلند قدتر نشان خواهد داد؟ آیا می دانید دلیلش چیست؟



 
ادامه مطلب ...

رنگ سال چگونه انتخاب می شود , از کجا می آید؟

اگر می خواهید بدانید که امسال چه رنگ هایی مد است و اصولا این رنگ ها از کجا و توسط چه کسانی مد می شوند , ما شما را راهنمایی خواهیم کرد:

شرکت پنتون بزرگترین استاندارد رنگ شناسی برای صنایع طراحی در جهان است.طراحان بزرگ در دنیا طرح های خود را بر اساس گزارش های این شرکت از نظر رنگ شناسی ارائه می دهند.

هر سال شکرکی به نام پنتون (PANTONE) که مرکز آن در نیوجرسی است , رنگ هایی را به صنایع و شرکت های مختلف دنیا ارائه می دهد و البته این رنگ هایی را که اعلام می کند بر اساس سلیقه شخصی نیست بلکه با تحقیقات بسیار و آمارگیری ها و با توجه به عوامل مختلف از جنبه روحی و روانی جوامع تا مسائل سیاسی بستگی دارد.

به هر حال اگر دوست دارید مطابق با مد سال پیش روید به رنگ هایی که در بهار امسال اعلام شده اند توجه کنید , شاید رنگ مورد علاقه شما رنگ سال باشه!تونالیته های مختلف رنگ رز کوارتز و آرامش در  امسال مورد توجه بسیاری از طراحان بنام در صنعت پوشاک است.

امسال دو رنگ رز کوارتز و آرامش که در ادامه مطلب برای شما قرار خواهیم داد به عنوان رنگ سال در نظر گرفته شده اند.

شما می توانید مشتقاتی از آن ها را استفاده کنید به طوری که از هر دو دسته ملایم و تند رنگ ها که برایتان قرار دادیم استفاده کنید و این به شما کمک می کند تا با سلیقه و خلاقیت خودتان رنگ ها را به بهترین نحو در کنار هم ترکیب کنید و با توجه به ریتم رنگ ها بتوانید ظاهری برازنده و چشم نواز داشته باشید.

پس دست بکار شوید و با توجه به رنگ پوست و اندام و شرایط محیطی مورد نظرتان رنگ های مناسبتان را انتخاب کنید و خود را به روز کنید.

این نکته را هم بدانید که در شرکت ها و صنایع مختلف معمولا از همان کدی که اعلام می شوند , استفاده نمی کنند بلکه از تناژهای مختلف و هم خانواده همان رنگ بهره برداری می نمایند.

خطرات مد و مدگرایی

مد چیست؟
به روش و سلیقه ای که در یک جامعه نسبت به لباس پوشیدن , معاشرت کردن , تزیینات محیط کار و زندگی اعمال و تنظیم می شود مد می گویند.مدگرایی پدیده ای است که در بین اقشار مختلف جامعه  , به ویژه جوانان بیشتر نفوذ می کند و به این صورت می توان گفت که جوانان مدگرا شده اند.اما این را بدانید که در بعضی مواقع مدگرایی سلامتی انسان را به خطر می اندازد.
خطرات کفش های پاشنه بلند خانم ها

متاسفانه در جامعه امروزه ما که بازتاب زندگی غربی ها در فرهنگ ما می باشد استفاده ازکفش های پاشنه بلند در بین دختر خانم های جوان بسیار باب شده , به طوری که برای انجام کارهای روزمره و حتی برای رفتن به محل کار از این کفش ها استفاده می کنند که ضررهایی از جمله پیچ خوردگی مچ پا ، پینه بستن انگشتان پا و حتی مشکلات اساسی مانند آسیب به تاندون ، آسیب عصبی و مرگ استخوان را در پی دارد.متخصصان  بیان می کنند هر اندازه پاشنه کفش های زنانه بزرگتر باشد مقدار وزن بیشتری روی قوزک پا وارد می شود و در نتیجه احساس درد در فرد شکل خواهد گرفت.
 
ادامه مطلب ...