مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

خرید اینترنتی آباژور

برای اینکه بتونیم به بهترین شکا ممکن لوازم دکوری در خانه بچینیم و شکل مناسبی به چیدمان و دکور لوازم دکوری بدیم بهتر است از مدل آباژور مناسب استفاده کنیم. آباژور شیک آباژور چوبی مدل فروش اینترنتی آباژور سلطنتی و مدرن و از همه مهم تر فروش آباژور در قسمت فروش اینترنتی آباژور میتونه برای طراحی دکوراسیون خانه با مبلمان وسایل خانگی شیک و مدرن هماهنگ باشه . وقتی برای تفریح سبک خاصی رو پیاده می کنید و برای گرفتن یک مداد روی میز صندلی ها رو جبجا می کنید به فکر تبادل هر چیزی باشید تا مدل و سبک ماسیبی رو برای دکور بوجود بیارید . لوارزم دکوری مثل آّاژور لوکس و مدرن خیلی مهم است . فروش اینترنتی آباژور خیلی مهم است .

خرید توپ ماشین لباسشویی نوترون

درباره توپ ماشین لباسشویی چه میدانید ؟ مارک های مختلف توپ ماشین لباسشویی را میشناسید ؟ اطلاعاتتان درباره توپ ماشین لباسشویی نوترون به چه اندازه است ؟

توپ ماشین لباسشویی نوترون محصولی سبز و بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند (Smart Water) می باشد که با انجام عملیاتی باعث قلیایی و آنتی باکتریال آب میشود و مصرف مواد شویند را تا 90% کاهش میدهد و باعث پاکیزگی لباس ها میشود . در صورت استفاده صحیح از توپ ماشین لباسشویی ، می توانید بیش از 1000 بار ( بازه ای بین 3 تا 5 سال ) از  آن استفاده نمایید و با پودرهای گران قیمت ماشین لباس شویی خداحافظی کنید .

اما طریقه مصرف توپ ماشین لباسشویی نوترون به چه صورت است ؟

طریقه مصرف
بهترین حالت مصرف توپ، به صورت شست و شوی روزانه می باشد که به استفاده از پودر نیازی نمی باشد. هنگامی که می خواهید لک لباسی را از بین ببرید می توانید از لک بر و کمی پودر استفاده نمایید. هر توپ برای شست و شوی 3 کیلوگرم لباس خشک طراحی شده است. توپ های جدید نوترون قابلیت شست و شو در  آب سرد و گرم را دارا می باشند.
پس از  حدود 50 بار استفاده جهت شارژ محصول به روش 4/1 سرکه و 4/3 آب به مدت 30 ثانیه توپ را شست و شو دهید و حداکثر 5 دقیقه آن را در برابر آفتاب قرار دهید.
مزایا
1.       سازگار با محیط زیست
2.       صرفه جویی در آب و برق به دلیل کاهش استفاده ار مواد شوینده
3.       مقرون به صرفه بودن با کاهش استفاده از مواد شوینده
4.       حفظ بافت و رنگ لباس

تولید ملی
شرکت دیبا تجارت خاورمیانه پس از تلاشهای فراوان موفق به پیوستن به کمپین آری به تولید ملی به عنوان حامی مالی گردید که در راستای اقتصاد مقاومتی و تائیدات ریاست محترم جمهوری می باشد.
در این راستا با توجه به حمایت دولت از تولید ملی ، شرکت دیبا تجارت خاورمیانه آغاز به تولید توپ ملی نمود .
که ره آورد آن کارآفرینی ، بومی سازی تکنولوژی ، اشتغال زایی ، ارتقاء سلامت جامعه و تولید علم و فناوری است.
با تولید توپ ملی ایران چهارمین کشور دارای این تکنولوژی بعد از ژاپن ، کره و آمریکا می باشد.
مزیت رقابتی این محصول نسبت به نمونه های وارداتی طراحی و فرمولاسیون جدید ، استحکام فیزیکی قدرت پاک کنندگی مضاعف می باشد.
این محصول از جمله محصولات سبز، دوستدار محیط زیست ، بدون کمترین آسیب به محیط زیست و منابع آب زیر زمینی می باشد .

خرید آباژور اتاق خواب

مدل آباژور های نزئینی دکوراسیون منزل

وقتی یک مدل آباژور را برای دکوراسیون داخلی منزل خودتون انتخاب میکنید فرقی نمیکنه که این آباژور برای اتاق خواب باشه یا پذیرایی ولی باید کاربرد مفیدی داشته باشه . آباژور یک وسیله دکوری خانه به حساب میاد . شما میتونید برای اینکه جلوه آباژور در خانه شما کمتر باشه از مدل آباژورهایی استفاده کنید که کلاهک های تیره ای دارند و نور کمی به بیرون ساطع می کنند . ولی اگر قصدتان این است که خرید آباژور اتاق خواب دکور منزل شما به عنوان یک وسیله کاربردی بیشتر نمایان بشه و نور بیشتری داشته باشه از مدل آباژورهایی استفاده کنید که دارای کلاهک های رنگ روشن هستند . آباژور هایی که دارای کلاهک های چین دار و پایه های مجسمه ای و سنگی هستند بعنوان آباژور های طرح کلاسیک و مدل آباژور هایی که دارای پایه های تک رنگ و ظریف و متالیک با کلاهک های ساده هستند بعنوان آباژور های مدرن شناخته میشوند . شما می توانید با توجه به مدل دکوراسیون داخلی منزل خود , طرح و مدل آباژور مناسب را انتخاب نمایید . در ادامه طراح دکوراسیون گل پوشان چند مدل آباژور های تزئینی دکوراسیون منزل رو برای شما عزیزان آماده کرده .

مدل آباژور های نزئینی دکوراسیون منزل

مدل آباژور اتاق نشیمن با کلاهک های روشن که نور رو به خوبی ساطع می کنند . خرید آباژور اتاق خواب .

مدل آباژور های نزئینی دکوراسیون منزل

انتخاب یک مدل آباژور با کلاهک رنگ روشن که تناسب با محیط داشته باشه بسیار مهم هست .

مدل آباژور های نزئینی دکوراسیون منزل

برای خرید آباژور متناسب برای دکور منزل دقت بیشتری کنید و نکات اصولی طراحی دکوراسیون رو در این امر پیاده سازی کنید . خرید آباژور اتاق خواب برای زیباسازی منزل

مدل آباژور های نزئینی دکوراسیون منزل

مدل آباژور پایه بلند برای روی میز هم ایده جالبی است .

مدل آباژور های نزئینی دکوراسیون منزل

مدل آباژور شیک برای یک اتاق نشیمن با دکوراسیون چوبی , برای این محیط میتونید از مدل آباژور چوبی هم استفاده کنید .

مدل آباژور های نزئینی دکوراسیون منزل

آباژورهایی با کلاهک روشن و ست با رنگ مبلمان خانگی

مدل آباژور های نزئینی دکوراسیون منزل

مدل آباژور با کلاهک رنگ قرمز تیره

مدل آباژور های نزئینی دکوراسیون منزل

مدل آباژور رنگ روشن

مدل آباژور های تزئینی دکوراسیون منزل

مدل آباژور ایستاده با رنگ روشن برای اتاق نشیمن خانه شما

مدل آباژور های تزئینی دکوراسیون منزل

مدل آباژور رنگ روشن . دقت داشته باشید برای آباژور اتاق خواب از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید . خرید آباژور اتاق خواب

چیدمان اتاق پذیرایی متناسب با مدل آباژور


تناسب مدل آباژور دکوراسیون داخلی منزل

در پست قبلی  سایت گل پوشان درباره ارتفاع آباژور مناسب برای فضای دکوراسیون داخلی خانه بیشتر بحث کردیم و دانستیم که ارتفاع مورد نظر برای یک مدل آباژور به چه اندازه است . حال سایر ویژگی های یک مدل آباژور مناسب را برای دکور و چیدمان اتاق خواب و یا طراحی برای یک اتاق نشیمن را بررسی میکنیم تا بتونیم با سایر وسایل خانگی که برای دکور مورد استفاده قرار میگیرد ست و هم رده باشد . نکته ای که باید برای انتخاب یک مدل آباژور خوب درنظر بگیریم شکل فیزیکی اون آباژور است . باید از نظر طراحان و همچنین اصول دکور کردن منزل هماهنگی لازم رو با سایر وسیله ها و لوازم دکوری داشته باشه و باعث عدم هماهنگی و زشت شدن دکوراسیون محل مورد نظر نشه . اگر از مدل آباژور ایستاده استفاده نمیکنید و مدل آباژور شما , یک آباژور رومیزی است با پایه ای کوتاه , باید میز شما با کلاهک آباژور پایه کوتاه هماهنگ و ست باشه در غیر اینصورت باعث همخوانی و هماهنگی نمیشه و کلا سازمان دکوراسیون داخلی منزل شما رو برهم میزنه . در کل سعی کنید مدل آباژوری بخرید که با رنگ و طرح و مدل میز دکوری شما همسان باشد . تناسب مدل آباژور دکوراسیون داخلی منزل بسیار مهم است .

تناسب مدل آباژور دکوراسیون داخلی منزل

یک مدل آباژور رومیزی کاملا متناسب با فضای دکوری و مبلمان اتاق پذیرایی

تناسب مدل آباژور دکوراسیون داخلی منزل

استفاده از یک مدل آباژور ایستاده با ارتفاع پایه های بلند برای اتاق نشیمن

تناسب مدل آباژور دکوراسیون داخلی منزل

برای اتاق خواب میتونید هم از مدل آباژور پایه بلند و هم از مدل آباژور های رومیزی استفاده کنید . جدیدا آباژورهای دیواری و ست با سایر آباژورهای داخل اتاق خواب هم طرفداران زیادی پیدا کرده است .

تناسب مدل آباژور دکوراسیون داخلی منزل

برای یک خانه مدرن , داشتن یک مدل آباژور مدرن هم الزامی است .

تناسب مدل آباژور دکوراسیون داخلی منزل

یک مدل آباژور خاص به صورت تیر چراغ برق های خیابان . این مدل آباژور کار لوستر هم میتونهانجام بده .

تناسب مدل آباژور دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون منزل زیبا بر اساس رنگ مشکی

رنگ سیاه از اون دسته از رنگ هایی به حساب میاد که از گذشته های خیلی دور به عنوان رنگ غم و غصه شناخته میشه و کمتر برای مراسم شاد مثل تولد همسر یا فرزندتون  , عروسی , حنابندون و ... استفاده بشه.حتی رنگ های همتراز با این رنگ هم مثل رنگ سورمه ای , قهوه ای تیره , خاکستری و ... هم این مشکل رو داره.مسلما در طراحی دکوراسیون منزل هم مخالفان زیادی داره.اما طراح دکوراسیون گل پوشان به شما یاد میده که چطور از رنگ مشکی به درستی و به زیبایی هرچه بیشتر برای تزئین اتاق پذیرایی و سایر فضاهای خانه خودمون استفاده کنیم.در اینصورت دیگر رنگ سیاه جزء یک رنگ معمولی و پیش پا افتاده نخواهد بود.با طراح گل پوشان همراه میشیم تا روش تبدیل کردن یک اتاق پذیرایی معمولی , به یک محیط مجلسی و شیک را که رنگ مشکی در ساختار آن بکار رفته بدونیم.به یک عبارتی اینطوری میشه عنوان کرد که استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل خیلی خیلی جرات میخواد.

حتما حالا که ما به شما گفتیم میشه رنگ سیاه رو برای فضای خونه و پذیرایی استفاده کرد میخواین بدونین از کجا باید شروع کرد , سقف , کف , دیوارها , وسایل خانه , پرده و ... .

یه لحظه فکر کنید رنگ سیاه رو چجوری برای دیوار بکار ببریم که فضای دکوراسیون منزل ما رو تیره و ارواح مانند نکنه.اگر کل دیوار رو سیاه کنید مثل سایه میشه و حتی نمیشه یه لحظه تو همچین خونه ای موند , چه برسه توش زندگی کرد.تصور اینکه فضای کل دیوار یا سقف یکدست مشکی بشه هم سخت و دردناکه , و چنین کاری باعث خستگی , افسردگی شدید شما و همچنین کاهش نور خانه میشود.

در عکس زیر یک دیوار کاملا سیاه رنگ رو می بینید.با اینکه یک پنجره که روشنایی زیادی داره و دکور و روکفی سفیدی که برای پذیرایی بکار برده شده ولی سپری کردن اوقات خوب در چنین خانه ای مثل سروکله زدن با ارواح است.

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل

بنابراین بهتره که با کمی ظرافت و زیرکی رنگ های شیری و خاکستری و حتی سفید را به دیوارتان اضافه کرده.دیوار خود را به صورت راه راه و ترکیبی از دو رنگ مشکی و سفید درآورید.مانند آنچه که در زیر می بینید.

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل

یک طراحی زیبا با دیوارهای راه راه مشکی و سفید

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل

حتی می توانید اتاق خواب خود را با یک دیوار اینچنینی زیبا کنید.دقت کنید که حتی سرویس خواب اتاق خواب هم سیاه انتخاب شده.

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل

یک حمام دلچسب با طراحی دکوراسیون زیبا و دیوارهای مشکی و سفید راه راه

اما استفاده از کف‌ پوش سیاه برای محیط منزل و دکوراسیون خانه شما بسیار مناسب است و خانه را بسیار شیک نشان میده به شرط اینکه رنگ دیوارتان کاملا سیاه سیاه نباشد.

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل

یک پذیرایی شیک با کف پوش مشکی و مبلمان و آویزهای سفیدرنگ

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل

در عکس بالا به وضوح می بینیم با وجود آنکه کف پوش اتاق پذیرایی مشکی و دیوارها سفید است , اما فضای دلپذیری را بوجود آورده.کسانی که به رنگ سفید در دکوراسیون خانه علاقه مند هستند بهتر است به رنگ سیاه هم کمی فکر کنند و در خانه ترکیبی از این دو را در کنار یکدیگر بکار برند.

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل با دیوارهای سفید و کف تماما مشکی

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل

یک پذیرایی با طراحی مدرن و کف و مبلمان تماما مشکی

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل

استفاده از دکورهای مختلف به رنگ زرد و گلدان های سبز  و رنگ های روشن و شاد هم بسیار فضا را دلچسب می کند.

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل

یک اتاق خواب زیبا ساده و زیبا

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل

اتاق خوابی با کف مشکی رنگ و دکوری سفید رنگ و دکوراسیون منزل زیبا

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل

برای جلوه بیشتر , بهتر است از وسایلی استفاده کنید که کمی رنگ سیاه در آنها بکار رفته باشد و رنگ سفید هم نقش کمرنگی در آن داشته باشد تا نمای کلی فضا را روشن تر کند.

پیشنهاد طراح دکوراسیون گل پوشان : اگر دوست دارید که فضای پذیرایی راحت و صمیمی داشته باشید به شما توصیه می شود که سقف را کمی پایین تر بیاورید و این کار را می توانید با رنگ زدن سقف پذیرایی با رنگ مشکی بوجود آورید.باید نور مناسبی نیز فراهم کنید تا فضا زیادی تاریک نباشد.

خرید آباژور اینترنتی اتاق خواب


فاکتورهایی برای خرید لوستر

برای فضاهایی از خانه مثل بالای کانتر یا همان اپن آشپزخانه میتونیم از مدل لوسترهایی که به اسم آویزهای خطی شناخته میشوند استفاده کنیم . این آویزها کل فضای اپن شما را روشن می کنند و به آن حال و هوایی متفاوت می دهند . برای افزایش نور اتاق نشیمن یا پذیرایی و هر نقطه ای از خانه که قصد دارید نور بیشتری از سمت لوستر به آن منطقه پخش شود باید از لامپ های استفاده کنید که رو به پایین باشند , در واقع شما باید در درجه اول مدل لوستری رو انتخاب کنید که لامپ هایش رو به پایین باشد . با این همه ، ممکن است از لامپ های هالوژن برای نورپردازی موضعی بهره بگیرید و لوستر در اتاق شما فقط جنبه تزوئینی داشته باشد . خرید آباژور اینترنتی اتاق خواب در این صورت مدل لوستری ظریف با چند لامپ شمعی کفایت خواهد کرد . مدل لوستر های کریستال یا برنزی با شیوه چیدمان کلاسیک همخوانی دارند و در اتاق هایی که با مبلمان سنتی آراسته شده اند ، به خوبی می توان از آن ها استفاده کرد . مدل لوسترهای برنجین یا طلایی که اصطلاحا آب طلا داده شده اند ، نمایی با شکوه دارند و به لوازم اتاق جلوه ای چند برابر می دهند . به همین دلیل ، در اتاق های پذیرایی کاربرد می یابند . مدل لوستر های پارچه ای ، مدل لوستر حصیری و بلورین به شکل گوی برای اتاق های خواب مناسب اند و اگر رنگ های گوناگون داشته باشند ، نور رنگین را در اتاق پخش کرده ، محیطی شاعرانه به وجود می آورند . برای خرید لوستر فاکتورهای زیادی رو باید در نظر بگیرید .

فاکتورهایی برای خرید لوستر

مدل لوستر زیبا و یکدست با دکوراسیون پذیرایی و هم رنگ با پرده

فاکتورهایی برای خرید لوستر

خرید لوستر های متناسب با دکوراسیون داخلی منزل به زیباشدن خانه شما کمک میکنه .

فاکتورهایی برای خرید لوستر

مدل لوستر سقفی با 5 لامپ

فاکتورهایی برای خرید لوستر

خرید لوستر سقفی دایره ای به مدرن شدن دکوراسیون داخلی منزل کمک زیادی میکنه

فاکتورهایی برای خرید لوستر

خرید لوستر های سلطنتی خانه شما رو چشم نوازتر میکنه

فاکتورهایی برای خرید لوستر

مدل لوستر مدرن و فانتزی برای یک فضای دکوری بزرگ

فاکتورهایی برای خرید لوستر

مدل لوستر سقفی فانتزی

فاکتورهایی برای خرید لوستر

خرید لوستر فانتزی برای یک دکوراسیون امروزی بیشتر پیشنهاد میشه

فروشگاه اینترنتی آباژور گل پوشان


مدل آباژور چوبی جدید و مدرن

گالری عکس مدل آباژور چوبی جدید و مدرن از فروشگاه اینترنتی آباژور

مدل آباژور چوبی جدید و مدرن

گالری عکس مدل آباژور چوبی جدید و مدرن از فروشگاه اینترنتی آباژور

مدل آباژور چوبی جدید و مدرن

گالری عکس مدل آباژور چوبی جدید و مدرن از فروشگاه اینترنتی آباژور

مدل آباژور چوبی جدید و مدرن

گالری عکس مدل آباژور چوبی جدید و مدرن از فروشگاه اینترنتی آباژور

مدل آباژور چوبی جدید و مدرن

گالری عکس مدل آباژور چوبی جدید و مدرن از فروشگاه اینترنتی آباژور

مدل آباژور چوبی جدید و مدرن

گالری عکس مدل آباژور چوبی جدید و مدرن از فروشگاه اینترنتی آباژور

مدل آباژور چوبی جدید و مدرن

گالری عکس مدل آباژور چوبی جدید و مدرن از فروشگاه اینترنتی آباژور گل پوشان

مدل آباژور چوبی جدید و مدرن

گالری عکس مدل آباژور چوبی جدید و مدرن از فروشگاه اینترنتی آباژور

خرید ساعت دیواری لوکس

وقتی از این ساتی به اون سایت سری میزنی و میبینی که یک سایت مناسب برای خرید ساعت دیواری نمیتونی پیدا کنی دلسرد میشی. چرا باید اینطوری باشه و نشه برای خرید ساعت دیواری یک فروشگاه اینترنتی مناسب رو پیدا کرد ؟ من وقتی میخوام دکور خونم رو با سرویس آشپزخانه - لوازم دکوری داخل راهرو - ست مبلمان - سرویس خواب و آباژور و لوستر خونم تطبیق بدم از خرید ساعت دیواری استفاده می کنم . خرید ساعت دیواری در فروشگاه اینترنتی میتونه گزینه ای مناسب رای یک منزل شیک با دکوری رویایی باشه . از ساعت دیواری گرفته تا کمد و لوستر و آباژور و تلفن روی میز میشتونه برای یک خرید اینترنتی ساعت دیواری خوب و بجا باشه . خرید ساعت دیواری رو میتونید گهگداری تکرار کنید . اگر برای زباکردن منزلتون از مدل پرده های شیک استفاده می کنید باید بدانید خرید ساعت دیواری میتونه بر جذابیت دکوراسیون منزلتون بیشتر از پیش سازگاری داشته باشه و تاثیر بزاره . خرید ساعت دیواری لوکس رو فراموش نکنید .