مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

خرید اینترنتی آباژور ایده مناسبی برای تهیه آباژور است

مدل آباژور مدرن و زیبا اتاق خواب در زیباشدن خانه شما نقش زیادی داره . مدل های آباژور از جمله لوازم خانگی دکوری نامیده میشوند که دارای نورهای ملایم هستند و روی یک میز دکوری یا اگر مدل آباژور , یک آباژور ایستاده باشد در گوشه و یکی از کنج های دیوار روی زمین قرار می گیرد . نمیتونیم منکر این بشیم که آباژور ها باعث زیباشدن دکوراسیون منزل ما نمیشند . آباژور ها این توانایی رو دارند که نمای دکوراسیون داخلی منزل رو به کل تغییر دهند . شما میتوانید با یک انتخاب بجا و مناسب تمامی نگاه ها را به سمت مدل آباژور های خونتون جلب کنید و در زیباسازی خانه و تجلی آن نقش مثبتی داشته باشید . در بازار , مدل آباژور های زیادی رو میتونید پیدا کنید که با دکوراسیون منزل شما سازگاری داشته باشند و البته قیمت آباژور هم مناسب برای خرید باشه . یکی از دلایلی که مدل آباژور های شگفت انگیز و زیبا و چشم نواز وارد بازار خرید و فروش لوازم خانگی شدن بازبودن دست طراحان این کالای لوکس خانه و به طبع اون استفاده طراحان داخلی دکوراسیون از این مدل آباژور ها برای طراحی های داخلی خودشون بوده . آباژور هم مانند سایر لوازم خانگی و دکوری نوع های مختلفی داره که ما میتونیم به نمونه ها و مدل هایی از آنها مثل آباژور مدرن ، آباژور شیک و فانتزی ، آباژور چوبی ، آباژور ایستاده , آباژور پایه بلند و پایه کوتاه و سایر مدل های آباژور اشاره کنیم . در موقع خرید آباژور هماهنگی با سایر هارمونی های داخلی و وسایل خانگی که نقش دکور رو برای شما ایفا می کنند فراموش نکنید .

مدل آباژور مدرن و زیبا اتاق خواب

مدل آبازور مدرن و شیک اتاق خواب یا یک مدل لوستر گرد و مدرن

مدل آباژور مدرن و زیبا اتاق خواب

مدل آباژور ایستاده و رومیزی برای یک اتاق خوب ساده با مدل پرده شیک و ساده

مدل آباژور مدرن و زیبا اتاق خواب

مدل آباژور ایستاده اتاق خواب با بک لوستر شیک به فضای خانه زیبایی خاصی داده اند .

مدل آباژور مدرن و زیبا اتاق خواب

خرید آباژور فانتزی برای اتاق خواب های جدید و مدرن الزامی است .

مدل آباژور مدرن و زیبا اتاق خواب

مدل آباژور چوبی برای اتاق خواب ساده با سروسی خواب شیک قهوه ای رنگ

مدل آباژور مدرن و زیبا اتاق خواب

ست مدل آباژور ایستاده و رومیزی برای اتاق خواب

مدل آباژور مدرن و زیبا اتاق خواب

خرید آباژور شیک برای یک دکور چوبی ایده مناسبی است

مدل آباژور مدرن و زیبا اتاق خواب

برای زیباتر کردن محیط اتاق خواب از خرید آباژور های جدید استفاده کنید که روی دیوار هم قابلیت نصب کردن دارند .

مدل آباژور مدرن و زیبا اتاق خواب

منبع : گل پوشان

استفاده و کوچک کردن فضای داخل اتاق خواب

در داخل خانه وسایل دکوری زیادی وجود داره که باید برای چیدن آنها دقت و وقت کافی را صرف کنید مخصوصا اگر صحبت از دکوراسون اتاق خواب ما باشه . در داخل اتاق خواب علاوه بر وجود وسایل دکوری مثل تخت خواب , سروی خواب , آباژور , پرده و ... باید به یک نکته توجه کنید و آن هم قرار دادن وسایل برای کم کردن حجم اتاق خواب است . برای اینه بتوانید وسایل اضافی رو در داخل اتاق خواب خود طوری بچینید که مشکلی برای کسی پیش نیاد و از طرفی چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب شما بهم نخوره چیکار باید کنید ؟ شما وقتی از نظم دهنده ها برای خونه خودتون و دکوراسیون داخلی استفاده می کنید درواقع به زیباتر شدنش کمک میکنید . در داخل اتاق شما حجم زیادی از فضا به خاطر وسایل شخصی مثل کیف و کفش , پالتو , بارانی ها , لباس های زمستانی و خیلی از لباس های دیگر رو میگیره . برای اینکه بتونید چیدمان مناسبی بین تمامی اشیا و البسه موجود در اتاق خواب خودتون بوجود بیاورید باید بتونید جایی فراهم کنید که این وسایل را بتونید به راحتی پیدا کنید و سردرگم نشید . بیشتر ماها درباره کمبود جا در کمدهایمان شکایت میکنیم درحالیکه میتونیم با یک برنامه ریزیو و سازماندهی درست همه این وسایل را داخل اتاق خواب و کمدها قرار بدیم .

اولین کاری که باید انجام دهید تهیه یک کمد دیواری در اتاق خواب خودتون است . شما این کمد دیواری رو قرار بدید و از اون به عنوان یک انبار تروتمیز برای نگهداری لباس ها و اقلام پوششی دیگر به صورت جادویی استفاده کنید . کمد ، رگال ، قفسه ، جعبه و … برای این اتاق تهیه و آن را به کمد لباس و کفش تبدیل کنید  .

جایی داشته باشید که وسایل افراد رو بتونید به راحتی تفکیک کنید یا از کاور هایی که بتونید روی اون اسامی افراد رو حک کنید استفاده کنید . میتونید برای قراردادن لباس ها از جارختی های چندلایه که جدیدا وارد بازار شده اند استفاده کنید . استفاده از چنین جارختی هایی علاوه بر اینکه کارایی بیشتری دارد میتونه در کم کردن حجم وسایل خانه شما بهتون کمک کنه .

نکات مهم درباره مدل لباس مجلسی

لباس تن کردن هم برای خودش قوانینی داره که باید اونها رو رعایت کنیم حالا از همه مهمتر این که لباس های بانوان پیچیده تر و ظریف تر هستش و از اون مهم تر مدل لباس مجلسی و سری لباس های شب هستش که تو چشم میاد . چند نکته راجع به لباس پوشیدن رو برای شما خواهیم گفت . لباس های تنتان باید ایرادهای تنتان رو بگیره و نواقص رو بپوشونه و زیبایی شما رو بیشتر کنه . برای اینکه لباس های مناسب اندام خودتون رو انتخاب کنید میتونید از یک خیاط کمک بگیرین . لباس گشاد به هیچ وجه تنتان نکنید و لباستان خیلی تنگ و چسبان هم نباشد . رنگ لباس شبتان را متناسب با رنگ پوست صورتتان انتخاب کنید . نکات مهم درباره مدل لباس مجلسی رو هیچگاه فراموش نکنید .



  ادامه مطلب ...

مدل لباس مجلسی سری سوم

به بلند بودن لباس مجلسی خود توجه ویژه ای داشته باشید . مدل پیراهن های مجلسی که در فروشگاه ها وجود دارند بر اساس اندازه های مختلفی وارد بازار میشن . از بالای قوزک تا بالای زانو . شما باید لباسی را انتخاب کنید که از هر طرف مناسب شما باشه . قد شنما رو کوتاه تر نشون بده یا بلندتر و این خیلی مهم هست . افراد کوتاه قد نباید از لباس هایی استفاده کنند که بلندی آنها تا کف پاهایشان میرسه . بهتر است این افراد از مدل های امپراطوری استفاده کنند که از زیر سینه شان کمی لباس آنها گشاد میشود . اما خانم هایی که قد بلندتری دارند حق انتخاب بیشتر ی نسبت به افراد دیگر دارند . هرچند که آنها ه باید توجه کنند که مدل لباس مجلسی کوتاه تا روی زانو باعث میشه اونهارو بلندقدتر نشون بده .


مدل لباس مجلسی بلند صورتی

 

ادامه مطلب ...

مدل لباس مجلسی جدید سری دوم

مدل لباس مجلسی را انتخاب کنید که نقاط ضعف و قوت شما رو به نماشی بزاره و تجلیگر بیشتری نسبت به ظاهر شما باشه و به عبارتی زیبایی های شما رو بیشتر نشون بده .

خیلی از خانم ها قسمت هایی از بدنشون رو که جلب توجه می کنه و به نظرشون خوب نیست رو می پوشونند در حالیکه این عدم اعتماد به نفسشون رو میرسونه . بهترین مدل لباس مجلسی یا لباس شب شیک لباسی هستش که نقاط قوت شما رو نشون بده و تاکید بیشتری داشته باشه . مثلا اگر احساس می کنید پاهای زیبایی دارید بهتره که پیراهن مجلسی شما کمی بالاتر از زانوهای شما قرار بگیره . درصورتیکه پیراهن های با یقه باز برای شما جالب تر هست و ه نظرتون جلب توجه می کنه و توجه ها رو به گردن شما می کشونه پس کواظب باشید که اشتباه نکنید . هر لباسی باید منظوری داشته باشد و زیبایی شما را نشان دهد . شما می تویند با استفاه از یک دل لباس مجلسی ساده و شیک توجه رو به سمت صورت و لبخند خودتون بکشید . مثلاً برای جلب توجه به صورت از لباس پوشیده و گوشواره های بزرگ استفاده کنید و برای تأکید برروی گردن پیراهن های یقه قایقی پیشنهاد می شود .پس حتما قبل از خرید لباس مجلسی شیک و جدید به فرم و اندام بدنتان تئجه کنید و لباسی انتخاب کنید که زیبایی های شما رو بیشتر نشون بده .


مدل لباس مجلسی بلند قرمز رنگ
 
ادامه مطلب ...

مدل لباس مجلسی جدید سری اول

نکات مهم برای انتخاب لباس مجلسی تنتان


مدل لباس شب یا مدل لباس مجلسی مورد علاقه خیلی از خانم ها و البته این طور میشه گفت همه خانم هاست . و در مراسم های متعددی از اونها با مدل های مختلف و رنگ های متفاوت استفاده می کنند . در مهمانی ها و جشن ها بانوان میخواهند که به بهترین شکل ممکن حضور پیدا کنند و زیباتر از همه به نظر برسند و به همین دلیل انتخاب یک مدل لباس مجلسی شیک و مناسب کار سختی هست و زمان زیادی رو هم میطلبه .

 

ادامه مطلب ...

مدل لباس مجلسی جدید

شما جز اون افرادی هستید که به لباس خودتون اهمیت زیادی میدین ؟ مخصوصا اگر صحبت از یک مهمانی و حضور در اون باشه ! وقتی شما قصد رفتن به مهمانی می کنید باید ظاهری مناسب داشته باشید تا از بودن در آن مهمانی احساس آرامش کنید . لباس مجلسی انواع و مدل های بسیاری را دارد تا بتواند سلیقه های مختلف را پوشش دهد . در این قسمت چند مدل لباس مجلسی  جدید و زیبا رو براتون آماده کردیم .

  ادامه مطلب ...