مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

لباس بارداری-سری سوم


 

 

چه کیفی انتخاب کنم؟

 انتخاب کیف در ایام بارداری مثل انتخاب زره است! اشتباه نکنید مسئله جنگ نیست،مسئله استتار است! باید زره‌ای را انتخاب کنید که به موقع روی شکم‌تان را بپوشاند و بار شیشه‌ای که حمل می‌کنید را پنهان کند.پس تا حد امکان دور کیف‌های کوچک را خط بکشید و بر عکس به سراغ کیف‌های بزرگ،عریض و طویل بروید.این کیف‌ها حکم زیورآلات پر زرق‌وبرق را دارند چون توجه بیننده را به‌خودشان اختصاص می‌دهند و لاغیر! یک کیف بزرگ هم در 9ماه بارداری و هم در دوران شیردهی به دردتان می‌خورد.یک عالم از خرت‌و‌پرت‌های موردنیاز خودتان و نوزادتان داخلش جا می‌شود.

 

به جنس پارچه لباس‌های بارداری توجه کنید.

پوست خانم‌ها در ایام بارداری بسیار حساس می‌شود پس انتخاب پارچه‌ای با جنس مناسب یکی از کارهای مهمی است که باید انجام دهید،چه شمایی که باردار هستید و چه شمایی که می‌خواهید به دوست یا فامیل باردارتان لباس هدیه بدهید!

ایجاد حساسیت و خارش بر سطح پوست خانم‌های باردار یکی از دردسرهایی است که لباس‌هایی با پارچه‌های مصنوعی ایجاد می‌کنند.پارچه‌هایی که در بافت آن‌ها مقادیر بالایی از نایلون به کار رفته است می‌تواند باعث ناراحتی پوستی شود. بهترین پارچه برای این دوران کتان است و از این پارچه مناسب برای این روزها استفاده کنید.پارچه کتان باعث تعریق زیاد نمی‌شود و به اکسیژن‌رسانی پوست هم کمک می‌کند.کاملا هم ضد‌حساسیت است و راحتی‌تان را فراهم می‌کند!

 

چه کفشی بپوشم؟

بارداری می تواند تاثیرات بدی روی سلامت پاهای خانم های باردار داشته باشد،اگر کفش مناسبی انتخاب نکنید تغییرات هورمونی، افزایش وزن، پاهای دردناک یا متورم و کمر درد همگی می‌توانند روی سلامت پاهایتان چه طی 9ماه بارداری و چه بعد از آن تاثیر بگذارند.پس شما خانم های باردار باید کفش‌هایی بپوشید که در بیشترین حد ممکن راحت باشند اما چه کفشی راحت است؟در این‌جا بعضی از نکات مربوط به انتخاب کفش را برایتان آورده ایم.

کفی مناسب: کفشی را انتخاب کنید که قوس کف پای‌تان را به خوبی حمایت کند.خیلی از کفش‌های موجود در بازار خودشان کفی مناسبی دارند.درصورتی که کفش شما کفی خوبی ندارد،از بیرون و بصورت جداگانه برایش کفی بخرید.

سوالی که درباره پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند ندارید؟

 

چون از هر کسی بپرسید قطعا یک جواب می شنوید؛ نه! تحت هیچ شرایطی سراغ کفش‌های پاشنه بلند نروید. در دوره بارداری باید کفش‌های تخت بپوشید یا کفش‌هایی که پاشنه‌های بسیار کوتاه و پهنی دارند.

 

در همان مراحل اول از خریدن کفش‌های بندی خودداری کنید چون بستن این بندها به‌خصوص در ماه‌های آخر اصلا کار آسانی نیست و شما را به زحمت می اندازد.بهتر است از کفش هایی استفاده کنید که به راحتی می توانید بپوشیدشان و به راحتی هم می توانید از پای‌تان خارج‌شان کنید نثل کفش های چسبی.

احتمالا می دانید که احتمال ورم کردن پاها زیاد است.پس موقع خرید کفش بارداری سایزی را انتخاب کنید که کمی بزرگ‌تر از سایز پاهایتان در حالت معمولی است،این کار باعث می شود قلب دوم‌تان احساس بهتری داشته باشد.

در نهایت یادتان باشد اگر قرار است با کفشتان جوراب به پا کنید،سراغ جنس‌های طبیعی مثل نخ بروید؛جنس‌هایی که در ساخت آنها از الیاف مصنوعی استفاده شده،باعث تعریق بیشتر و لیز خوردن پا در کفش می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد