مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

رنگ سال چگونه انتخاب می شود , از کجا می آید؟

اگر می خواهید بدانید که امسال چه رنگ هایی مد است و اصولا این رنگ ها از کجا و توسط چه کسانی مد می شوند , ما شما را راهنمایی خواهیم کرد:

شرکت پنتون بزرگترین استاندارد رنگ شناسی برای صنایع طراحی در جهان است.طراحان بزرگ در دنیا طرح های خود را بر اساس گزارش های این شرکت از نظر رنگ شناسی ارائه می دهند.

هر سال شکرکی به نام پنتون (PANTONE) که مرکز آن در نیوجرسی است , رنگ هایی را به صنایع و شرکت های مختلف دنیا ارائه می دهد و البته این رنگ هایی را که اعلام می کند بر اساس سلیقه شخصی نیست بلکه با تحقیقات بسیار و آمارگیری ها و با توجه به عوامل مختلف از جنبه روحی و روانی جوامع تا مسائل سیاسی بستگی دارد.

به هر حال اگر دوست دارید مطابق با مد سال پیش روید به رنگ هایی که در بهار امسال اعلام شده اند توجه کنید , شاید رنگ مورد علاقه شما رنگ سال باشه!تونالیته های مختلف رنگ رز کوارتز و آرامش در  امسال مورد توجه بسیاری از طراحان بنام در صنعت پوشاک است.

امسال دو رنگ رز کوارتز و آرامش که در ادامه مطلب برای شما قرار خواهیم داد به عنوان رنگ سال در نظر گرفته شده اند.

شما می توانید مشتقاتی از آن ها را استفاده کنید به طوری که از هر دو دسته ملایم و تند رنگ ها که برایتان قرار دادیم استفاده کنید و این به شما کمک می کند تا با سلیقه و خلاقیت خودتان رنگ ها را به بهترین نحو در کنار هم ترکیب کنید و با توجه به ریتم رنگ ها بتوانید ظاهری برازنده و چشم نواز داشته باشید.

پس دست بکار شوید و با توجه به رنگ پوست و اندام و شرایط محیطی مورد نظرتان رنگ های مناسبتان را انتخاب کنید و خود را به روز کنید.

این نکته را هم بدانید که در شرکت ها و صنایع مختلف معمولا از همان کدی که اعلام می شوند , استفاده نمی کنند بلکه از تناژهای مختلف و هم خانواده همان رنگ بهره برداری می نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد