مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

شلوار جین تنگ

آیا می دانستید شلوارهای جین چسب به پای افراد آسیب می رسانند ؟

  

تحقیقات دانشگاهی در ایالت نیوجرسی , نشان داده که پوشیدن شلوار جین تنگ می تواند به عنوان عاملی برای آسیب رساندن به سیستم عصبی بدن اقدام نماید. ولی
امروزه  , متاسفانه پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان درمیان زنان  و مردان  بسیار باب شده است ،
عفونت های قارچی یکی دیگر از مشکلات شایع در بین خانم ها به خاطر استفاده از شلوارهای تنگ می باشد , چرا که این شلوارها مانع از تبخیر می شوند و وقتی ناحیه تناسلی مرطوب باشد احتمال بروز عفونت های قارچی از قبیل «کاندیدیاز» بیشتر می شود.علاوه بر این مورد می توان به  عفونت های میکروبی ناحیه مقعد هم اشاره کرد که با وجود چنین شرایطی  راحت تر می توانند به قسمت جلو بیایند و تکثیر پیدا کنند. از طرف دیگر این شلوارها به خاطر چسبندگی زیاد به پاها و سایشی که با ریشه موها دارند به خصوص موهایی که قبلا  اپیلاسیون شده اند و کوتاه هستند ،  ممکن است باعث ایجاد عفونت در ریشه موهای پا شوند. این عفونت «فولیکولیت» نام دارد و به صورت جوش چرکی دردناک خود را نشان می دهد.
آیا می دانستید عصب مسئول ایجاد حرکت و حس در ران می شود و اگر زمانی تحت فشار قرار بگیرد علائمی مثل مورمور شدن , سوزش و دردی که تیر می کشد را به همراه دارد؟زمانی عصب های ران تحت تاثیر قرار می گیرند که شما به مدت طولانی از شلوارهای تنگ جین استفاده می کنید.یکی دیگر از این مشکلات فشار آوردن به مثانه و تحت تاثیر قرار گرفتن مثانه و افزایش ناشی از عفونت مثانه می شود.سوزش معده یکی دیگر از این مشکلات است که به دلیل کمر تنگ شلوارهای جین ایجاد می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد