مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

تفاوت رنگ روشن و تیره

آیا تا به حال به رنگ لباس هایی که می پوشید توجه کرده اید؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که رنگ لباس های شما ,   از دید دیگران شخصیتتان را چگونه نشان میدهد؟ تفاوت بین رنگ ها و تضاد بین آن ها را می دانید؟ از رنگ های روشن و ملایم چه زمانی باید استفاده کنید؟ آیا از دید دیگران جنگجو به نظر می رسید یا صلح جو هستید.اگر کمی به اطراف خود دقت کنید و اطرافیانتان را بیشتر بنگرید به راحتی می توانید از روی رنگ لباس ها به شخصیت درونی آنها پی ببرید.


  


شخصیت‌ شناسی افراد از روی رنگ لباس‌هایشان می‌گوید افرادی که لباس‌هایی به رنگ روشنی مثل آبی آسمانی , سفید , عسلی و .... می‌پوشند ، انسان هایی فداکار ،  صادق ، مهربان ، شوخ طبع و عاشق صلح و صفا و صمیمیت و آرامش هستند  , و همچنین دارای انرژی فوق العاده مثبت هستند و تاریکی و تیرگی در افکار روزمره آنان وجود ندارد.

از طرفی کسانی که از رنگ های تیره مثل مشکی ,  خاکستری , قهوه ای و رنگ های مشابه استفاده می کنند انسان هایی غمگین و ناراحت هستند و با کوچکترین مشکلی که در جریان زندگی روزمره آنان اتفاق می افتد همه چیز را می بازند و مدام افکارشان مانند آسمان ابری و گرفته هستند , گویی که همین الان قرار است باران بیاید.

البته این ذات انسان ها است که باعث می شود رنگ لباس های خود را به اینگونه انتخاب کنند , اما می توان با استفاده از رنگ های روشن به جای رنگ های کدر و تیره و انتخاب آن ها به تمامی افکارهای نادرست و روحیه گرفته خود پشت پا زد.یک بار امتحان کنید.


رنگ فوق العاده برای بانوان

بلوز مجلسی زرد و سبز رنگ

بلوزهای شیک با رنگ های شاد و متنوع

بلوز مجلسی طرح دار گل

رنگ بسیار شاد

بلوز مجلسی شیک با رنگ آبی آسمانی



انتخاب ما از رنگ های شاد و روشن به این دلیل بوده که خود ما از شما خواستیم که یک بار امتحان کنید , پس شروعش از ما ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد