مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

لباس بارداری-سری دوم

راه صرفه‌جویی در هزینه لباس بارداری

 

قیمت لباس‌های بارداری خیلی بالاست این گرانی به زمان اندک مفید پوشیدن این لباس‌ها نمی‌ارزد! معمولا سایز بزرگ‌ها را در 3 ماه پایانی بارداری می‌پوشند.بنابراین همه پول‌های‌تان را خرج خرید این دسته از لباس‌ها نکنید.


 

 

برای کاهش هزینه از راه های زیر بهره ببرید.

1- قرض گرفتن از دوستان و آشناییان

کل هزینه یک تماس با خواهر و یا دوستتان است.به کسانی که از نظر قد و اندام تقریبا با شما هم سایز هستند زنگ بزنید و از آن‌ها بخواهید تا لباس‌های این ایام‌شان را به شما قرض بدهند.اگر خودشان هم لباس هم اندازه شما نداشته باشند ممکن است کسانی را بشناسند که با شما هم سایز هستند.با این کار شما در بخش بزرگی از هزینه‌های‌تان صرفه‌جویی کرده‌اید. یادتان باشد قرض گرفتن لباس بارداری به این معنا نیست که شما قدرت خرید این لباس‌ها را ندارید بلکه به این معناست که برای تنها 3 ماه هزینه‌ای بیشتر از لباس‌های کل سال‌تان نمی‌پردازید و مسلما این کار، کار عاقلانه‌ای است،پس خجالت نکشید و گوشی تلفن را بردارید! خیلی از خانم‌ها هستند که دوست دارند در چمدان لباس‌های بارداری‌شان را برای شما باز کنند.

2- دوختن

در خارج از کشور فروشگاه‌هایی هستند که لباس‌های‌شان را با دریافت مقداری هزینه اجاره می‌دهند.خیلی از خانم‌های باردار هم به‌خصوص وقتی قرار است در مهمانی یا مراسم مهمی شرکت کنند سراغ این فروشگاه‌ها می‌روند، اما از آن جایی که در ایران چنین فروشگاه‌هایی وجود ندارد پس ما سراغ روش کم هزینه سنتی خودمان می‌رویم؛دوختن!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد