مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

لباس بارداری-سری اول

درباره لباس های بارداری باید به نکات زیادی توجه کرد.


اینطور فکر نکنید که هر لباسی که به اسم لباس بارداری وارد بازار می شود لباس بارداری است و مناسب پوشیدن.خیر اصلا اینطور نیست........

به سلیقه خود و مد بیشتراعتقاد داشته باشید تا فروشنده های لباس

 

 

1- به مد لباس بارداری نخرید

اگر قصد دارید درسال های بعد هم مجدد طعم زیبای فرزند دار شدن را بچشید لباس بارداری خود را طبق مد سال خریداری نکنید.

2- توجه به رنگ لباس های بارداری

به نظر دیگران برای مخفی کردن چاقی و تغییر شکل بدن هنگام بارداری،از رنگ‌های تیره‌ای مثل مشکی،قهوه‌ای و خاکی استفاده نکنید بیشتراز آنکه به ظاهرتان کمک می کند تا برآمدگی شکمتان مشخص نشود در روحیه شما تاثیرات مخربی می گذارد دلیل آن هم تغییرات هورمونیدر این ایام است که روحیه شما را آسیب پذیر تر می کند.شما به رنگ‌های شادتری نیاز دارید تا روزهای بارداری‌تان را زیباتر بکنند!اگر خیلی روی تغییر شکل بدن‌تان حساس هستید می‌توانید از رنگ‌های تیره ذکر شده در بالا برای شلوار یا دامن‌تان استفاده کنید ولی برای بالاپوش‌تان سراغ سایر رنگ‌ها بروید.

3- در محل کار چه بپوشم؟

خیلی از خانم‌های باردار در ماه‌های اولیه بارداری همچنان به انجام وظایف شغلی‌شان می‌پردازند. برای این خانم‌ها هم توصیه‌هایی داریم؛بهتر است درمحیط کار بدلیل راحتی خودتان رنگ های تیره به تن کنید ولی برای خانه حتما از رنگ های شاد بهره ببرید.با رنگ‌های تیره کمتر کسی به بارداری شما دقت می‌کند.برای انتخاب مانتو می‌توانید سراغ پانچوها بروید چون آزاد و راحت هستند.ترجیحا پانچوهایی با آستین‌های دوخته شده را انتخاب کنید،چون آزادی عمل بیشتری دارند. 

قد پانچویتان(مانتوی‌تان) را نه زیاد بلندنه زیاد کوتاه بگیرید.مانتویی که احتمال‌ گیر کردن به این طرف و آن طرف داشته باشد می‌تواند در حرکت‌تان مشکل ایجاد کند.در فصل‌های سرد هم احتمالا پانچوها بهترین انتخاب برای شما خواهند بود،فقط به اندازه کافی گرم نیستند و باید زیرشان لباس‌های گرمی بپوشید.

برای شلوارتان هم سراغ شلوارهای کشی گشاد با رنگ‌های تیره بروید که در آن‌ها راحت هستید.در دوران بارداری دامن شلواری‌ها جزء راحت‌ترین و محبوب‌ترین انتخاب‌های خانم‌ها به حساب می‌آیند،شما هم از این انتخاب لذت ببرید.

4- انتخاب بلوز و ژاکت

از مدل‌هایی استفاده کنید که بالاتنه‌شان نسبتا تنگ است و از روی شکم به‌صورت باز و آزاد قرار می‌گیرند،این‌طوری کمتر چاق به‌نظر می‌آیید.سعی کنید از مدل‌های 3 دکمه استفاده کنید که بالای‌شان بسته می‌شود اما قسمت پایینی‌شان آزاد می‌ماند، به‌خصوص روی شکم باید کاملا آزاد باشد.به جنس لباستان هم دقت کنید؛از پارچه‌های پشمی یا سایر جنس‌هایی که کرک پس می‌دهند استفاده نکنید زیرا تمیز کردن این ذرات در حالتی که وزن شما به طرز عجیبی بالا رفته و حرکت برای‌تان سخت شده اصلا جالب نیست.

5- بیننده را گول بزنید!

خانم‌های باردار نباید قدرت زیورآلات را دست‌کم بگیرند.یکی از کلک‌های خوبی که در مهمانی‌ها با زیورآلات می‌شود زد، استفاده از گردنبندهای پر زرق و برق و خیره‌کننده است! وقتی گردنبند شما تمام حواس بیننده را در قسمت بالایی بدن به‌خودش معطوف کرد می‌توانید خاطر جمع باشید که حالا حالاها کسی متوجه بزرگی شکم‌تان نخواهد شد.


 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد