مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

قوانین خوش تیپی-سری اول

موارد زیر به خوش تیپ شدن و خوب بودن شما تاثیر می گذارد.

1- استفاده از رنگ سفید: سفید،رنگی شگفت انگیز است.کفش های سفید،لباس سفید،شلوار جین سفیدتمیز و زیبا به نظر می آید.فرض هم بر این باشد که شما بتوانید آن ها را تمیز نگاه دارید،باید گفت سفید باعث می شود شما همیشه,تر و تازه به نظر برسید و مهم نیست چه زمانی از سال می باشد.ولی در نظر داشته باشید لباس سفید تا حدودی مناسب محل کار نمی باشد.


  

 

 



2- در مجلس عروسی دیگران لباس سفید به تن نکنید

هنگامی که در یک مجلس عروسی شرکت می کنید هرگز نباید لباس سفید بپوشید.چرا که لباس سفید عروس در چشم مهمانان است و لباس شما در این میان جلوه ای پیدا نخواهد داشت.

3- لباس زیرتان نباید پیدا باشد

اجازه ندهید تا لباستان آنقدر باز باشد تا لباس زیرتان پیدا شود.به لباس زیر که در زیر پوشش لباستان استفاده می کنید بسیار دقت داشته باشید که همرنگ با لباستان باشد.

4- برهنه نبودن پاها
برای زیباتر نشان دادن اندام و حتی لباس،خانم های عزیز بهتر است همیشه جوراب های زیبا و نازکی به پا داشته باشید. جوراب های همرنگ پا ویا متناسب با رنگ دامنتان شمارا بسیار زیبا جلوه می دهد و نگاه دیگران را بسوی شما می کشاند.
5- لباس در شب های مهمانی باید بدرخشد
اهمیت درخشش لباس در شب چیز دیگری می باشد.دقت کنید در مراسمی که در شب برگزار می شود لباستان در شب زیبایی خاصی داشته باشد تا همگان را محصور کند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد