مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

مجله اینترنتی لباس ۱۰۰

انواع مدل لباس های مجلسی , مانتو , لباس های زنانه و شال و روسری

با داشتن اضافه وزن چگونه یک زن خوش پوش باشیم!

1-شلواری که مناسب سایز بدنتان است به تن کنید. یعنی اندازه دور کمر، باسن و ران ها باشد.نه زیاد تنگ که نتوانید راه بروید و نه زیاد بزرگ وگشاد که اندام شما را نشان ندهد.

2-بلوز و پیراهن مناسب بخرید.پیراهن نباید به بدن بچسبد. بلندی آن نباید بگونه ای باشد که قد شما را کوتاه نشان دهد.اگر دکمه های پیراهن در حال باز شدن هستند یعنی پیراهن کوچک است و اگر بلندی آن تا زیر باسن و نزدیک پاها رسیده است، یعنی انتخاب خوبی نبوده است.

3-ژاکتی که از جنس پنبه، پارچه کتانی ، مخمل نخی یا پشم باشد انتخاب کنید. قسمت بالای این ژاکت باید پهن، قسمت کمر نسبتاً چسبان و قسمت پایین کمی گشادتر از بالای آن باشد که بدن خوش فرمتان را نشان دهد.ژاکت طرح دار کمی بهتر بنظر می آید،چون طرح، بخصوص قسمت کمر را باریک تر نشان می دهد.

4-به برش شلوارتان حتما دقت کنید.برای اینکه لباس ها در تن شما خوب بنظر بیاید،باید کاملا هماهنگ باشند.پس هنگام انتخاب شلوار، سراغ مدل های کلاسیک یا پاچه گشاد و یا شلوار جین راسته بروید.

5-بلندی دامن باید مناسب باشد.دامن هایی که بلندی آنها تا زانو یا ساق هستند عالی اند، چرا که این اندازه دامن باعث می شود پاها لاغر و کشیده تر دیده شوند.اگر زیادی بلند باشد،شلوغ و شلخته و اگر زیادی کوتاه باشد بی ریخت دیده می شود.اگر پاهای کشیده و زیبایی دارید و می خواهید آنها را به نمایش بگذارید،دامنی انتخاب کنید که تا زانوها برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد